Vrácení, výměna či reklamace zboží - kompletní průvodce
Vrácení zboží bez rizika. Jak na to?
Nesplňuje zboží vaše očekávání nebo jednoduše nesedí? Nevadí.
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů je právo spotřebitele, které mu umožňuje vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu. Tato lhůta platí pro nákupy přes internet. V kamenném obchodě je možné zboží do 14 dnů vyměnit za jiné zboží, ale nelze vrátit peníze.
Dorazil Vám balíček a zboží neodpovídá Vašim představám? Jednoduše odstoupíte od smlouvy. Na tomto odkaze si stáhnete „formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy-jp-cavallo, který vyplníte, zabalíte spolu s vraceným zbožím a pošlete buď na naši adresu: Jezdecké potřeby Cavallo, Krabčice 39, 411 87 Krabčice nebo do Balíkovny České pošty na adresu Karlovo náměstí 69, 413 01 Roudnice nad Labem na jméno Renata Tylová, či na pobočku Zásilkovny Karlovo náměstí 71, 413 01 Roudnice nad Labem. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v původním obalu a nejlépe i s dokladem o koupi. Máte na to 14 dní od převzetí zboží. Vracené zboží nelze poslat na dobírku. Náklady s vrácením zboží si zákazník hradí sám.
Jakmile vrácené zboží překontrolujeme, zda nebylo poškozené, neprodleně Vám vrátíme peníze na Váš účet.
Výměna zboží snadno a rychle
Pokud se Vám zboží líbí, ale velikost nesedí, můžeme Vám nabídnout jeho výměnu. Samozřejmě pokud požadovaná velikost je skladem. Určitě je dobré nás kontaktovat přes kontaktní formulář, e-mailem jp-cavallo@jp-cavallo.cz nebo na telefonu 606 739 075 a společně najdeme řešení. Formulář na výměnu zboží si můžete stáhnout formular-pro-vymenu-zbozi-jp-cavallo . Náklady spojené s vrácení i posláním nového zboží si hradí zákazník sám. Rádi Vám zakoupené zboží vyměníme do 14 dní od převzetí zboží.
Reklamace zboží
Zákonná lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců od zakoupení zboží. Při zakoupení reklamovaného zboží v kamenné prodejně je nutné produkt přinést osobně s dokladem o jeho nabytí (paragon z prodejny či doklad o provedené transakci z internetového bankovnictví). Bude s Vámi sepsán protokol o „Reklamaci zboží“. Na vyřízení reklamace má prodejce ze zákona 30 dní. Ale i v našem zájmu je vyřízení reklamace v co nejkratším termínu. Reklamovaný produkt projednáme s dodavatelem a pokud bude reklamace uznána, bude Vámi nabídnuta výměna nového zboží či vrácení peněz.
Reklamované zboží z e-shopu má odlišný začátek řízení. V prvním kroku je potřeba nás kontaktovat na telefonním čísle 606 739 075. Nejspíše Vám bude doporučeno reklamovaný produkt nafotit. Ofotit doklad o nabytí či nahlásit číslo objednávky. Vše poslat na e-mail jp-cavallo@seznam.cz. Za základě dokumentace bude reklamace projednáno s dodavatelem. Teprve potom bude zákazníkovi doporučeno či nikoli poslat reklamované zboží na již zmíněnou adresu či výdejní místo. Po uznání reklamace bude zákazníkovi poslán finanční obnos na jeho bankovní účet. Případné poštovné zaplacené při vrácení reklamovaného zboží hradí prodávající.
Vše je popsáno v Obchodních podmínkách našeho e-shopu. V případě dotazů nás můžete kontaktovat.